Twój koszyk jest pusty ...
» Regulamin

Nasze nowości

Kategorie

Producenci

Kontakt

  • Dane firmy:FRAIDA.pl Radosław Zabawa
    ul. Bracka 20
    00-028 Warszawa
    NIP: 5251535712
    NIP UE: PL5251535712
    REGON: 012246387
    wpisana w CEIDG pod nr: 223279
    rejestracja w GIODO pod nr: 168594
  • E-mail:sklep@fraida.pl
  • Telefon724 888 807
  • Godziny działania sklepuSklep stacjonarny:
    Warszawa, ul. Bracka 20
    pn - pt 11-19, so 11-16

    Sklep internetowy:
    24h / 7 dni

    Numer konta (mBank): 39 1140 2017 0000 4602 0499 9035

    Naszą uczciwość i wiarygodność potwierdzają:
    wizytówka
    wizytówka
    bezpieczne połączenie - Fraida.pl

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Regulamin

Regulamin zakupów obowiązujący od 25.12.2014

§1  Postanowienia ogólne
  1. Regulamin określa zasady dokonywania zakupów w Sklepie internetowym Fraida.pl prowadzonym przez Sprzedającego. Właścicielem witryny www.fraida.pl i Sprzedającym jest firma FRAIDA.pl Radosław Zabawa, ul. Bracka 20, 00-028 Warszawa, NIP 525-153-57-12, REGON 012246387, wpisana pod nr 223279 do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, zarejestrowana w GIODO pod nr 168594.
  2. Fraida.pl to sklep internetowy dostępny na witrynie www.fraida.pl zwany dalej Sklepem. Fraida.pl dokłada starań, aby na każdym etapie kupowanie było proste i nie sprawiało żadnych problemów. W przypadku pojawienia się jakichkolwiek problemów lub pytań prosimy o kontakt.
  3. Kupujący może się kontaktować z Właścicielem Sklepu:
    1. pod adresem e-mail: sklep@fraida.pl,
    2. pod numerem telefonu: 22 827 69 90,
    3. bądź listownie na adres: Sklep Czarodziejski Fraida.pl. ul. Bracka 20, 00-028 Warszawa.
Nasz konsultant jest do Państwa dyspozycji: pn-pt 11-19, so 11-15.
  1. Kupującym w sklepie internetowym Fraida.pl może być wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna lub przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w jakiejkolwiek formie przewidzianej prawem.
  2. Warunkiem złożenia zamówienia w sklepie internetowym przez Kupującego jest zapoznanie się z niniejszym regulaminem i akceptacja jego postanowień przed zawarciem umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. 
  3. Sprzedaż jest realizowana na podstawie zamówienia pisemnego - formularz zamówienia.
  4. Do każdego zakupu dołączany jest paragon. Jeżeli Klient chciałby otrzymać fakturę VAT, musi w formularzu zamówienia zaznaczyć odpowiednie pole oraz podać wszelkie niezbędne informacje potrzebne do jej wystawienia, tzn. nazwę podmiotu, adres oraz numer NIP. Prosząc o wystawienie faktury VAT Klient oświadcza, że jest zarejestrowanym podatnikiem podatku VAT oraz zgadza się na wystawienie faktury bez jego podpisu. Faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez Zamawiającego towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.
§2   Wymagania techniczne
  1. W celu korzystania z usług świadczonych na podstawie niniejszego Regulaminu użytkownik powinien posiadać: przeglądarkę internetową w wersji: Internet Explorer 11 lub Chrome 39 lub FireFox 34 lub Opera 26 lub Safari 5 lub nowszych, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptującą pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. Strona Internetowa Sklepu jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli. 
  2. Użytkownik może wyrazić zgodę na włączenie obsługi plików Cookies. Szczegółowe informacje o celu przechowywania i uzyskiwania dostępu do informacji za pomocą plików Cookies, a także możliwości określenia przez Użytkownika warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach Cookies za pomocą ustawień oprogramowania zainstalowanego w wykorzystywanym przez użytkownika telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym lub konfiguracji usługi znajdują się w polityce prywatności.
§3   Przedmiot transakcji
  1. Wszystkie produkty dostępne w Sklepie Czarodziejskim Fraida.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  2. Właściciel serwisu Fraida.pl ma prawo odstąpienia od realizacji zamówienia z powodu braku dostępności towaru. W takiej sytuacji obsługa serwisu Fraida.pl niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie trzydziestu dni od zawarcia umowy, zawiadomi o tym Kupującego. W przypadku dokonania przedpłaty przez Kupującego zobowiązuje się do zwrotu zapłaconej kwoty.
§4   Cena
  1. Wszystkie ceny podawane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT. Ceny te nie zawierają kosztów przesyłki. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia i nie jest zależna od przyszłych zmian oferty.
§5   Wysyłka
  1. Oferujemy następujące rodzaje wysyłki:
    - Poczta Polska
    - Paczkomaty Inpost
    - Kurier.
  2. W przypadku wysyłki zagranicznej prosimy o kontakt mailowy, gdzie Konsumentowi zostaną zaprezentowane indywidualnie obliczone koszty przesyłki, dopiero po których to zatwierdzeniu dojdzie do zawarcia umowy. Maksymalna waga przesyłki zagranicznej wynosi 2 kg.
  3. Koszty wysyłki zamówionych towarów ponosi Klient. Aktualne stawki tutaj.
§6   Formy płatności
  1. Oferujemy następujące formy płatności za zamówienie:
  1. za pobraniem - płatność u listonosza / kuriera lub na poczcie przy odbiorze przesyłki (oznacza, że paczka zostanie wysłana, a zapłata będzie dokonana przy jej odbiorze u listonosza albo kuriera)
  2. przedpłata na nasze konto (oznacza, że zapłata zostanie dokonana samodzielnie przez Klienta w formie tradycyjnego przelewu na nasz rachunek bankowy, a po zaksięgowaniu wpłaty paczka zostanie wysłana),
  3. przedpłata w systemie Dotpay (oznacza, że zapłata zostanie dokonana online poprzez system Dotpay, a po potwierdzeniu otrzymania płatności paczka zostanie wysłana),
  4. przedpłata w systemie PayU (oznacza, że zapłata zostanie dokonana online poprzez system PayU, a po potwierdzeniu otrzymania płatności paczka zostanie wysłana)
  5. płatność gotówką lub kartą płatniczą przy osobistym odbiorze w naszej siedzibie w Warszawie (oznacza, że Klient poczeka na mailowe powiadomienie o oczekującym na odbiór towarze lub telefonicznie ustali możliwy termin odbioru zamówienia tel. 22 827 69 90, a potem przyjdzie do naszej siedziby w Warszawie i zapłaci za zamówiony towar oraz go odbierze).
  1. Minimalna wartość zamówienia:
    - płatne przy odbiorze: minimalna wartość zamówienia (bez kosztów wysyłki) wynosi 30,00 zł.
    - przedpłata: zamówienia opłacane z góry nie mają wartości minimalnej.
  2. Przy opcji  "za pobraniem" w ciągu 2 dni roboczych nasz pracownik może skontaktować się z Klientem telefonicznie celem weryfikacji złożonego zamówienia. Weryfikacja zamówień przeprowadzana jest losowo.
  3. Jeżeli Klient wybierze przedpłatę na nasze konto za pośrednictwem internetowego systemu szybkich płatności online, to zostaje przekierowany na stronę transakcyjną. Informację o wpłacie otrzymujemy niemal natychmiast, w wyjątkowych przypadkach może to trwać do 24 godzin. Ta forma wpłat jest najbardziej korzystna ze względu na szybkość przepływu informacji. Dane są szyfrowane, nikt poza bankiem i Klientem nie ma do nich dostępu. Nieudaną próbę wpłaty można ponowić. Odpowiedni link znajduje się w szczegółach zamówienia w panelu klienta dostępnym po zalogowaniu się.
  4. Jeżeli chcą Państwo osobiście odebrać towar i zapłacić w naszym sklepie w Warszawie, prosimy poczekać na mailowe potwierdzenie, że zamówienie jest gotowe do odbioru. Nie odebrane przez Klienta zamówienie zostanie anulowane po 7 dniach.
§7   Realizacja zamówień
  1. Czas realizacji zamówienia (liczony od przyjęcia do doręczenia): przeciętnie 2 - 5 dni.
  2. Czas oczekiwania na realizację zamówienia może ulec zmianie w wyniku chwilowego braku towaru w magazynie. W takim przypadku Klient zostanie o tym poinformowany.
  3. W przypadku kart Tarota dostępnych na zamówienie (sprowadzanych z zagranicy), czas realizacji zamówienia może wynosić do 20-30 dni - w takim przypadku poinformujemy o przedłużonym terminie realizacji zamówienia mailowo lub telefonicznie.
  4. Aby zamówienie mogło być zrealizowane prosimy o podanie dokładnego adresu oraz numeru telefonu. Numer telefonu jest niezbędny do weryfikacji zamówienia. Uprzejmie prosimy o dokładne sprawdzanie danych kontaktowych.
  5. Zamówione towary są dostarczane wyłącznie pod adres wskazany w formularzu zamówienia.
§8  Reklamacje dotyczące towarów
  1. Sklep Czarodziejski FRAIDA.pl jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] Kodeksu Cywilnego.
  2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych ustawowo, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres: FRAIDA.pl Radosław Zabawa, Bracka 20, 00-028, Warszawa, sklep@fraida.pl. Sklep Czarodziejski FRAIDA.pl zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
  3. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
  4. Sklep Czarodziejski FRAIDA.pl nie jest producentem Towarów. Sklep Czarodziejski FRAIDA.pl nie ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru. Producent może ponosić odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
§9  Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
  1. Sklep Czarodziejski FRAIDA.pl podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
  2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Sklep Czarodziejski FRAIDA.pl o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
  3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: FRAIDA.pl Radosław Zabawa, Bracka 20, 00-028, Warszawa, sklep@fraida.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego
  4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
  5. Sklep Czarodziejski FRAIDA.pl zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

§10  Odstąpienie od umowy
  1. Wyłącznie Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje 30 dniowy termin do odstąpienia od umowy. Zgodnie z art. 22 (1) Kodeksu Cywilnego za Konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Zasady odstąpienia od umowy, w tym wzór formularza o odstąpieniu od umowy oraz formularza zwrotu towaru, z których Klient może skorzystać, a także przypadki, w których prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje określone są w Pouczeniu, stanowiącym Załącznik nr 1 do Regulaminu. Możesz je także pobrać tutaj.
  2. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Aby nie było problemu z zaginięciem przesyłki, zalecamy przesyłanie zwrotów przesyłką rejestrowaną, czyli listem poleconym lub paczką pocztową albo kurierską. W miarę możliwości bardzo prosimy o odsyłanie oryginalnych opakowań towaru oraz kopii dowodu zakupu.
§11  Bezpieczeństwo
  1. Dane Klientów są chronione zgodnie z obowiązującym prawem. Klient ma prawo do wglądu oraz redagowania swoich danych. Z Polityką Prywatności możesz zapoznać się tutaj.
  2. Witryna Fraida.pl współpracuje z platformami płatniczymi Dotpay (www.dotpay.pl), PayU (www.payu.pl), które gwarantują najwyższe bezpieczeństwo.
  3. Transakcje dokonywane są na serwerach Dotpay, lub PayU, na specjalnie zabezpieczonych stronach, a właściciel witryny Fraida.pl nie ma dostępu do danych transakcji. 
  4. Systemy płatności oferowane przez Dotpay, PayU nie wymagają i nie umożliwiają Właścicielowi Fraida.pl przechowywania w swoich bazach danych numerów kart płatniczych. Wszystko odbywa się na stronach www.dotpay.pl lub www.payu.pl  
  5. Dane dotyczące płatności są szyfrowane protokołem SSL, a Sklep zostaje jedynie powiadomiony o powodzeniu lub niepowodzeniu transakcji. Wszelkie dane, jakie powierza nam Kupujący są możliwie najlepiej chronione przed dostępem niepowołanych osób.
§12   Postanowienia końcowe
  1. Zawartość stron internetowych sklepu Fraida.pl nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 543 Kodeksu Cywilnego, należy ją traktować jako zaproszenie do zawarcia umowy. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu Fraida.pl, składa ofertę kupna określonego produktu na warunkach podanych w opisie produktu.
  2. Zastrzegamy sobie prawo do chwilowego braku niektórych towarów pomimo widniejącego statusu "wysyłamy w 48 godzin". Przed zamówieniem "na ostatnią chwilę" prosimy o telefoniczne lub mailowe potwierdzenie dostępności "upatrzonych" towarów. Pomimo dokładania najwyższych starań, czasem nie jesteśmy w stanie aktualizować dostępności towaru w czasie rzeczywistym, ponieważ równolegle prowadzimy sprzedaż w sklepie stacjonarnym.
  3. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży w magazynie Sklepu lub u jego dostawców.
  4. Wszystkie towary, nazwy i znaki handlowe publikowane na stronach www sklepu internetowego Fraida.pl są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi  znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.
  5. O  każdej  zmianie  Regulaminu  Operator Sklepu  powiadomi  zarejestrowanych Klientów drogą mailową z prawem wypowiedzenia umowy w terminie 14 dni. Zmiany Regulaminu  wchodzą  w  życie  z  upływem  terminu  wypowiedzenia.  Do  zamówień złożonych  przed  wejściem  w  życie  zmian  Regulaminu,  stosuje  się  postanowienia Regulaminu w brzmieniu obowiązującym w chwili złożenia zamówienia. 
  6. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sklep Czarodziejski FRAIDA.pl a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
  7. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sklep Czarodziejski FRAIDA.pl a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sklep Czarodziejski FRAIDA.pl.
  8. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

ZAŁĄCZNIK nr 1

 
Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy oraz wzór formularza odstąpienia od umowy

Wyłącznie Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje 30 dniowy termin do odstąpienia od umowy. Zgodnie z art. 22 (1) Kodeksu cywilnego za Konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.



Prawo odstąpienia od umowy


Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.


Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (FRAIDA.pl Radosław Zabawa, ul. Bracka 20, 00-028 Warszawa, sklep@fraida.pl, Telefon: 601340121) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.


Skutki odstąpienia od umowy


W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 30 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.


Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 30 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 30 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:

  • Umowy, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
  • Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.
  • Umowy, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
  • Umowy, których przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
  • Umowy, w których przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Formularz odstąpienia od umowy
(wypełniony dokument można przesłać w formie papierowej lub elektronicznej na poniższy adres)

Sklep Czarodziejski Fraida.pl
ul. Bracka 20
00-028 Warszawa
 
lub
 
sklep@fraida.pl
 
Ja ..................................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: ......................................................................................................................................................................................................................................................, Numer zamówienia.............................................,  data zawarcia umowy.........................................,  data odbioru ........................................

Imię i nazwisko.........................................
Adres.........................................
Data.........................................
Podpis.........................................
 
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Regulamin zakupów obowiązujący do 24.12.2014
  1. Właścicielem Sklepu jest firma "FRAIDA.pl", ul. Bracka 20, 00-028 Warszawa, NIP 525-153-57-12, REGON 012246387, wpisana pod nr 223279 do Ewidecji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta m.st. Warszawy.
  2. Sprzedaż jest realizowana na podstawie zamówienia pisemnego - formularz zamówienia.
  3. Składając zamówienie Klient akceptuje niniejszy regulamin i zawiera z firmą FRAIDA.pl umowę na odległość oraz wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez firmę "FRAIDA.pl" w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia.
  4. Oferujemy dwa rodzaje wysyłki:
    - Poczta Polska,
    - Kurier.
  5. Oferujemy trzy formy płatności za zamówienie:
    - za pobraniem - płatność u listonosza / kuriera lub na poczcie przy odbiorze przesyłki,
    - przedpłata na nasze konto
    - płatność przy osobistym odbiorze w naszej siedzibie w Warszawie.
  6. Minimalna wartość zamówienia:
    płatne przy odbiorze: minimalna wartość zamówienia (bez kosztów wysyłki) wynosi 30,00 zł.
    - przedpłata: zamówienia opłacane z góry nie mają wartości minimalnej.
  7. Do każdego zakupu dołączany jest paragon. Jeżeli Klient życzy sobie otrzymać fakturę VAT, musi w polu „komentarz" wpisać tekst „faktura VAT" oraz wszelkie niezbędne informacje potrzebne do jej wystawienia, tzn. nazwę podmiotu, adres oraz numer NIP. Prosząc o wystawienie faktury VAT Klient oświadcza, że jest zarejestrowanym podatnikiem podatku VAT oraz zgadza się na wystawienie faktury bez jego podpisu. Faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez Zamawiającego towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.
  8. Koszty wysyłki ponosi zamawiający. Aktualne stawki tutaj.
  9. Zamówienia zagraniczne.Sklep nie realizuje wysyłki poza granice Rzeczypospolitej Polskiej.
  10. Czas realizacji zamówienia (liczony od przyjęcia do doręczenia): 2 - 7 dni.
  11. Czas oczekiwania na przesyłkę może ulec zmianie w wyniku chwilowego braku towaru w magazynie. W takim przypadku Kupujący zostanie o tym poinformowany.
  12. W przypadku kart Tarota dostępnych na zamówienie (sprowadzanych z zagranicy), czas realizacji zamówienia może wynosić do 20-30 dni - w takim przypadku poinformujemy o przedłużonym terminie realizacji zamówienia mailowo lub telefonicznie.
  13. Aby zamówienie mogło być zrealizowane prosimy o podanie dokładnego adresu oraz numeru telefonu razem z numerem kierunkowym. Numer telefonu jest niezbędny do weryfikacji zamówienia. Uprzejmie prosimy o dokładne sprawdzanie danych kontaktowych.
  14. Zamówione towary są dostarczane wyłącznie pod adres wskazany w formularzu zamówienia.
  15. Przy opcji  "za pobraniem" w ciągu 2 dni roboczych nasz pracownik może skontaktować się z Państwem telefonicznie celem weryfikacji złożonego zamówienia. Weryfikacja zamówień przeprowadzana jest losowo.
  16. Jeżeli Klient wybierze przedpłatę na nasze konto za pośrednictwem internetowego systemu szybkich płatności PayU, to zostaje przekierowany na stronę transakcyjną. Informację o wpłacie otrzymujemy niemal natychmiast. Ta forma wpłat jest najbardziej korzystna ze względu na szybkość przepływu informacji. W wyjątkowych wypadkach może trwać do 24 godzin roboczych. Dane są szyfrowane, nikt poza bankiem i Klientem nie ma do nich dostępu. Nieudaną wpłatę można ponowić. Odpowiedni link znajduje się w szczegółach zamówienia w panelu klienta.
  17. Jeżeli chcą Państwo osobiście odebrać towar i zapłacić w naszym sklepie w Warszawie prosimy poczekać na mailowe potwierdzenie, że zamówienie jest gotowe do odbioru. Nie odebrane przez Klienta zamówienie zostanie anulowane po 7 dniach.
  18. Z towaru zakupionego w naszym sklepie można zrezygnować (odstąpić od zawarcia umowy) w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki. Zwracany towar należy niezwłocznie odesłać na adres sklepu przesyłką bez pobrania. W miarę możliwości bardzo prosimy o odsyłanie oryginalnych opakowań towaru. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Zalecamy przesyłanie zwrotów listem poleconym lub paczką. Razem ze zwracanym towarem prosimy przesłać kopię dowodu zakupu. Zwrot pieniędzy następuje przelewem bankowym niezwłocznie po otrzymaniu zwracanego towaru i ocenie jego stanu (prosimy podać dokładny numer konta oraz dane odbiorcy). Rezygnację z zakupu należy złożyć na formularzu zwrotu przesłanym listownie lub elektronicznie (mailowo).
  19. Produkty prezentowane na stronie Sklepu nie stanowią oferty handlowej w myśl przepisów kodeksu cywilnego.
  20. Zastrzegamy sobie prawo do chwilowego braku niektórych towarów pomimo widniejącego statusu "wysyłamy w 48 godzin". Przed zamówieniem "na ostatnią chwilę" prosimy o telefoniczne lub mailowe potwierdzenie dostępności "upatrzonych" towarów. Pomimo dokładania najwyższych starań, czasem nie jesteśmy w stanie aktualizować dostępności towaru w czasie rzeczywistym, ponieważ równolegle prowadzimy sprzedaż w sklepie stacjonarnym.
  21. Oświadczamy, że dane dotyczące klientów są chronione zgodnie z obowiązującym prawem. Klient ma prawo do wglądu oraz redagowania swoich danych. Z polityką prywatności możesz zapoznać się tutaj.
  22. Wszystkie ceny podawane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT. Ceny te nie zawierają kosztów przesyłki. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia i nie jest zależna od przyszłych zmian oferty.
  23. Wszystkie zapytania odnośnie działalności Sklepu, czy towarów oraz reklamacje należy składać na adres: sklep@fraida.pl albo telefonicznie: 22 827 69 90. Nasz konsultant jest do Państwa dyspozycji: pn-pt 11-19, so 11-14.

W odpowiedzi na liczne pytania i wątpliwości odnośnie wyboru formy płatności podczas składania zamówienia oraz możliwości odbioru zamówionego towaru informujemy:

Odbiór osobisty w naszym sklepie w Warszawie - oznacza, że Klient poczeka na mailowe powiadomienie o oczekującym na odbiór towarze lub telefonicznie ustali możliwy termin odbioru zamówienia (tel. 22 827 69 90), a potem przyjdzie do naszej siedziby w Warszawie i zapłaci za zamówiony towar oraz go odbierze, albo najpierw zapłaci przelewem za towar, a potem go odbierze z naszej siedziby.

Poczta Polska / Kurier - płatne przy odbiorze - oznacza, że paczka zostanie wysłana, a zapłata będzie dokonana przy jej odbiorze u listonosza albo kuriera.

Poczta Polska / Kurier - przedpłata - oznacza, że zapłata zostanie dokonana w formie przelewu na nasz rachunek bankowy, a po zaksięgowaniu wpłaty paczka zostanie wysłana.


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl