Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.
Mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (FRAIDA.pl Radosław Zabawa, ul. Bracka 20, 00-028 Warszawa, fraida@fraida.pl, telefon: 724888807) o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. oświadczenie wysłane pocztą elektroniczną lub listownie). Mogą Państwo skorzystać z naszego wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Dla Państwa wygody przy odsyłaniu produktów zalecamy korzystanie z systemu "Wygodne Zwroty", do którego link znajduje się: TUTAJ .
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 30 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 30 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 30 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Zwracane produkty należy odesłać na adres sklepu przesyłką bez pobrania, można je także dostarczyć osobiście. Aby nie było problemu z zaginięciem przesyłki, prosimy o przesyłanie zwrotów przesyłką rejestrowaną, czyli listem poleconym lub paczką pocztową albo kurierską. W miarę możliwości bardzo prosimy o odsyłanie oryginalnych opakowań towaru oraz kopii dowodu zakupu. Aby uniknąć ewentualnych problemów ze zwrotem pieniędzy prosimy podać dokładny numer konta oraz dane odbiorcy.
Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
Poniższy dokument należy wypełnić i przesłać w formie elektronicznej (wystarczy wkleić do wiadomości treść dokumentu) na adres:
fraida@fraida.pl
lub wersję papierową na adres:
Sklep Czarodziejski Fraida.pl
ul. Bracka 20
00-028 Warszawa
Ja .......................................................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:
1.................................................................................................................
2.................................................................................................................
3.................................................................................................................
Numer zamówienia........................................, data złożenia zamówienia........................................, data odbioru ........................................
Imię i nazwisko:.................................................................................................................
Adres:.................................................................................................................
Data wypełnienia formularza........................................
Numer rachunku bankowego do zwrotu należności.................................................................................................................
Imię i nazwisko właściciela rachunku:.................................................................................................................
Podpis*........................................
*tylko dla wersji papierowej
REKLAMACJA
Reklamację towaru zakupionego w naszym sklepie można złożyć za pomocą:
Przesłanie lub zwrot produktu w ramach reklamacji może nastąpić na adres: Sklep Czarodziejski FRAIDA.pl, ul. Bracka 20, 00-028 Warszawa.
Dla Państwa wygody przy odsyłaniu produktów zalecamy korzystanie z systemu "Wygodne Zwroty", do którego link znajduje się: TUTAJ .
Zaleca się podanie w opisie reklamacji:
Do reklamacji mogą zostać załączone przez składającego reklamację dowody (np. zdjęcia, dokumenty) związane z przedmiotem reklamacji.
Zalecamy przesyłanie ich e-mailem na nasz adres - fraida@fraida.pl .
Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
W razie zmiany podanych danych kontaktowych przez składającego reklamację w trakcie rozpatrywania reklamacji zobowiązany jest on do powiadomienia o tym Sprzedawcy.
Możemy także zwrócić się do składającego reklamację z prośbą o podanie dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów (np. zdjęcia), jeżeli ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez nas.
Termin rozpatrzenia reklamacji
W ciągu 14 dni kalendarzowych Klient otrzyma pisemną (mailową) odpowiedź wraz z uzasadnieniem, ale zwykle odpowiadamy w ciągu kilku dni.
Przebieg postępowania reklamacyjnego można sprawdzać w panelu klienta, po zalogowaniu się. Prosimy o odrobinę cierpliwości w oczekiwaniu na odpowiedź, gdyż czasem musimy skontaktować się z dostawcą.
W rozmowie z importerem lub dostawcą zawsze reprezentujemy interesy Klienta i staramy się wynegocjować jak najlepsze warunki, co może czasem trochę potrwać.
Regulacje prawne dotyczące reklamacji
Podstawa i zakres odpowiedzialności za zgodność produktu z umową są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym, Ustawie o Prawach Konsumenta oraz ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
Mamy dwa rodzaje odpowiedzialności za zgodność produktu z umową:
Poniżej znajdziesz szczegółowe regulacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy na podstawie przepisów prawa - w zależności od rodzaju produktu (rzecz ruchoma, treść lub usługa cyfrowa) oraz w zależności od daty zawarcia umowy (do 2022 r., czy od 2023 r.):
Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – rzeczy ruchomej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą do dnia 31. grudnia 2022 r. określają przepisy Kodeksu Cywilnego w brzmieniu obowiązującym do dnia 31. grudnia 2022 r., w szczególności art. 556-576 Kodeksu Cywilnego. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi produkt bez wad. | Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – rzeczy ruchomej (w tym rzeczy ruchomej z elementami cyfrowymi), z wyłączeniem jednak rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43a - 43g Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności produktu z umową sprzedaży. | Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – treści lub usługi cyfrowej lub rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. lub przed tym dniem, jeżeli dostarczanie takiego produktu miało nastąpić lub nastąpiło po tym dniu określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43h – 43q Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności produktu z umową sprzedaży. |
W przypadku zakupu niewłaściwego rozmiaru produktu, np. pierścionka, po skontaktowaniu się z Działem Obsługi Klienta, towar przeznaczony do wymiany należy odesłać na adres Sklepu przesyłką bez pobrania.
Aby nie było problemu z zaginięciem przesyłki, prosimy o wysyłanie zwrotów przesyłką rejestrowaną, czyli listem poleconym lub paczką pocztową albo kurierską.
Dla Państwa wygody przy odsyłaniu produktów zalecamy korzystanie z systemu "Wygodne Zwroty", do którego link znajduje się: TUTAJ .
Adres, na który należy kierować przesyłki:
Sklep Czarodziejski FRAIDA.pl
ul. Bracka 20
00-028 Warszawa
DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA:
Sklep internetowy:
email: fraida@fraida.pl (preferowany)
telefon: 724 888 807
Nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji: pn - pt 9.00 - 17.00.
adres do korespondencji:
Sklep Czarodziejski FRAIDA.pl
ul. Bracka 20
00-028 Warszawa
Sklep stacjonarny w Warszawie:
godziny otwarcia:
pn - pt 11.00 - 19.00
so 11.00 - 16.00
telefon: 22 827 69 90
adres:
Sklep Czarodziejski FRAIDA.pl
ul. Bracka 20 (w podwórzu)
00-028 Warszawa