Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.
REKLAMACJA
Reklamację towaru zakupionego w naszym sklepie można złożyć listownie, mailowo lub za pomocą formularza dostępnego w Panelu klienta po zalogowaniu się.
Ewentualne zdjęcia dokumentujące wady towaru należy przesłać e-mailem na nasz adres - sklep@fraida.pl .
W ciągu 14 dni kalendarzowych Klient otrzyma pisemną (mailową) odpowiedź wraz z uzasadnieniem, ale zwykle odpowiadamy w ciągu kilku dni. Prosimy o odrobinę cierpliwości w oczekiwaniu na odpowiedź, gdyż czasem musimy skontaktować się z dostawcą. W rozmowie z importerem lub dostawcą zawsze reprezentujemy interesy klienta i staramy się wynegocjować jak najlepsze warunki, co może czasem trochę potrwać.
Przebieg postępowania reklamacyjnego można sprawdzać w panelu klienta, po zalogowaniu się.
WYMIANA
Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, towar przeznaczony do naprawy lub wymiany należy odesłać na adres sklepu przesyłką bez pobrania. Sklep nie przyjmuje żadnych paczek odsyłanych za pobraniem. Aby nie było problemu z zaginięciem przesyłki, prosimy o przesyłanie zwrotów przesyłką rejestrowaną, czyli listem poleconym lub paczką pocztową albo kurierską.
ZWROT
Mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (FRAIDA.pl Radosław Zabawa, ul. Bracka 20, 00-028 Warszawa, sklep@fraida.pl, telefon: 601340121) o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane listownie lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z naszego wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 30 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 30 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 30 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Zwracane produkty należy odesłać na adres sklepu przesyłką bez pobrania, można je także dostarczyć osobiście. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Aby nie było problemu z zaginięciem przesyłki, prosimy o przesyłanie zwrotów przesyłką rejestrowaną, czyli listem poleconym lub paczką pocztową albo kurierską. W miarę możliwości bardzo prosimy o odsyłanie oryginalnych opakowań towaru oraz kopii dowodu zakupu. Aby uniknąć ewentualnych problemów ze zwrotem pieniędzy prosimy podać dokładny numer konta oraz dane odbiorcy.
Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:
Formularz odstąpienia od umowy
(wypełniony dokument można przesłać w formie papierowej lub elektronicznej na poniższy adres)
Sklep Czarodziejski Fraida.pl
ul. Bracka 20
00-028 Warszawa
lub
sklep@fraida.pl
Ja ..................................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: ......................................................................................................................................................................................................................................................, Numer zamówienia............................................., data zawarcia umowy........................................., data odbioru ........................................
Imię i nazwisko.........................................
Adres.........................................
Data.........................................
Podpis.........................................
Adres, na który należy kierować zwroty:
Sklep Czarodziejski FRAIDA.pl
ul. Bracka 20
00-028 Warszawa
DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA:
email: sklep@fraida.pl (preferowany)
telefon: 22 827 69 90
Nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji: pn - pt 11.00 - 19.00, so 11.00 - 15.00
adres do korespondencji:
Sklep Czarodziejski FRAIDA.pl
ul.Bracka 20
00-028 Warszawa
Sklep stacjonarny w Warszawie:
godziny otwarcia:
pn - pt 11.00 - 19.00
so 11.00 - 15.00
adres:
Sklep Czarodziejski FRAIDA.pl
ul.Bracka 20 (w podwórzu)
00-028 Warszawa